Lasiovi HARVIA, mäntykarmi 9 x 21, lukittava
Kuvaus
HARVIA lukittavat lasiovet sopivat kosteisiin tiloihin (kylpyhuoneet, kodinhoitohuoneet ja wc:t).
- Mitat: oven mitat 90 x 210 cm, karmin mitat 890 x 2090 mm
- Lasin väri: satiini.
- Runko: käsittelemätön mänty tai musta mänty.
Käsittelemätön mäntyrunkosarja sisältää:
- käsittelemätön mäntyrunko (42 x 92 mm),
- silikonitiiviste rungossa,
- 8 mm karkaistu turvalasi,
- kromatut saranat,
- hopeanvärinen lukittava lukkokotelo ja painikkeet kiertonupilla ja avaimella.
Mustamäntyrunkosarja sisältää:
- musta mänty runko (42 x 92 mm),
- silikonitiiviste rungossa,
- 8 mm karkaistu turvalasi,
- mustat saranat,
- hopeanvärinen lukittava lukkokotelo ja painikkeet kiertonupin ja avaimen kanssa.
Kehykset asennetaan muutaman senttimetrin korkeudelle lattiasta. Huomioi asennusvaiheessa lattian kaltevuus ja varmista, että ovi voi avautua ja ettei lasi tartu lattiaan. Oven kahva voidaan vaihtaa.
Technical specification
- valmistusmaa Suomi
- Oven materiaali Puu, Lasi
- Runkomateriaali Mänty
- Lasin väri Satiini
Ohje
Shipping information
Yrityksemme ensisijaisena tavoitteena on toimittaa laadukkaimmat tavarat asiakkaille heille sopivana ajankohtana heidän valitsemaansa paikkaan.
Toimitamme tavarat kaikkiin maailman maihin, jos et löydä tarvitsemaasi maata tai kaupunkia toimitusosoitetta valitessasi, ota yhteyttä sähköpostitse [email protected] tai soita puhelinnumeroon, toimitushinta lasketaan erikseen.
Toimitus on aina saatavilla.
Toimitustiedot:
Tilauksesi valmisteleminen lähetettäväksi kestää 2-3 arkipäivää siitä hetkestä, kun maksu on saapunut liikkeen pankkitilille. Kun tilauksesi on valmis, se luovutetaan kuriirille toimitusta varten.
Toimitusaika:
Toimitus kestää yleensä 8-10 arkipäivää, mutta isommissa tai isommissa tilauksissa toimitusaika saattaa kestää kauemmin.
Huomaathan, että tilauksia ei käsitellä, lähetetä tai toimiteta viikonloppuisin tai pyhäpäivinä.
Enimmäistoimitusaika ei saa ylittää 4-6 viikkoa.
Toimitusaika lasketaan siitä hetkestä, kun tilaus noudetaan ja lähetetään varastoltamme. Heti kun tilaus on lähetetty, asiakas saa sähköposti-ilmoituksen, jossa on kaikki tilauksensa seurantatiedot. Toimitusehdot voivat muuttua määränpään syrjäisyydestä riippuen.
Verkkosivustolla oleva toimitusaika on likimääräinen.
Yritys ei vastaa mahdollisista toimitusviiveistä.
Yhtiö ei vastaa sähköasentajien tai rakentajien uudelleenjärjestelyistä.
HUOM! Jos et ole saanut tilaustasi yllä mainitun ajan kuluessa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Kotiinkuljetushinnat
Toimituskulut kaikkialla Euroopassa lasketaan kuriiripalvelun määrittämien hintojen mukaan.
Ennen tavaran toimitusta kuriiri järjestää sinulle sopivan toimitusajan puhelimitse (arkisin ma-pe 8.00-17.00).
Toimituskulut eivät sisälly verkkokaupassa ilmoitettuun tuotteen hintaan.
Toimituskulut lisätään ostoskorin arvoon.
Tavaroiden kokoelma
Kun vastaanotat toimitetun tavaran, tarkista lähetyksen (pakkauksen) kunto, varmista, ettei pakkaus ole vääntynyt tai vaurioitunut. Jos epäilet, että paketti on vaurioitunut tai vääntynyt, älä allekirjoita pakettiasiakirjoja ja palauta paketti kuriirille. Jos paketti on kunnossa, allekirjoita lasku (konossementti) tai muu lähetyksen siirto-vastaanottoasiakirja. Allekirjoitettu asiakirja on todiste siitä, että tilatut tavarat on toimitettu sinulle.
Ostaessaan tuotteita, joiden pituus on yli 2,4 metriä, asiakkaan on ehkä järjestettävä purku.
Tavaran palauttaminen
Teemme parhaamme pakataksemme meiltä ostetut tavarat. Valitettavasti joskus voi tapahtua vahinkoa kuljetuksen aikana. Vaikka et tiedä, onko jokin vaurioitunut vai ei, on aina hyvä ottaa kuvia saapuneesta paketista älypuhelimella, niitä tarvitaan siltä varalta, jos sisällölle sattuu haittaa.
Jos näet merkkejä vahingoittuneesta pakkauksesta, toimi seuraavasti:
1. Ota valokuvat pakkauksesta ja varmista, että vauriot ovat näkyvissä.
2. Pura tilauksesi ja tarkista, ovatko tuotteet vahingoittuneet, ota kuva vahingoittuneesta tuotteesta.
3. Jos rikkomuksia tapahtuu, ilmoita siitä meille sähköpostitse [email protected]
HUOM! Kaikki vaurioituneita tai rikkinäisiä tuotteita koskevat reklamaatiot on esitettävä yhden (1) työpäivän kuluessa toimituspäivästä. Yrityksen on saatava täydelliset tiedot ja kuvaus kirjallisessa muodossa sekä kuvat vaurioituneesta tuotteesta.
Jos ostaja kieltäytyy ottamasta vastaan toimitettuja tuotteita, jotka eivät ole viallisia, hänen on maksettava tavaran palautuskulut meille.
Jos sinulla on pyyntöjä tai kommentteja tavaroiden toimituspalveluista, ota meihin yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse. Otamme ehdottomasti toiveesi huomioon.